ניקיון לאחר שיפוץ

זקוקים לניקיון מקצועי לאחר שיפוץ?

1

נותנים לכם ראש שקט לקראת המעבר

המשרדים שלכם עברו שיפוץ לאחרונה? אתם עומדים להיכנס למשרדים החדשים ורוצים שהמשרדי יהיו מוכנים ונקיים לקראת המעבר? אנחנו בנפטון דואגים לכך שכל התהליך יעבור בצורה מהירה ומקצועית

2

סיימתם לבנות/לשפץ ?

אז אחרי שכל עבודת הבנייה/השיפוץ
המפרך כבר מאחוריכם,אנו בנפטון מגיעים
להפוך את הבית שלכם לנוצץ ומבריק,בכדי
שיהיה לכם הרבה יותר נעים לעבור אליו

3

צוות מיומן וציוד תעשייתי

הצוות שלנו מיומן ומחזיק באלפי שעות
ניסיון בניקיון בתים ברחבי האר. לכל עבודה
אנו מגיעים עם הציוד המקצועי ביותר
לעבודת הניקיון הכוללת: שואבים
תעשייתים, מכונת מים בלחץ גבוה ומכונת
קרצוף

ניקיון דירה לאחר שיפוץ-הדברי שחשוב לדעת

יש הרבה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים בחברת ניקיון לאחר שיפוץ

בנאר כותרת

ראשית כל חשוב לדעת האם מדובר בחברה מפוקחת? 

הכוונה האם מדובר בחברה שעובדת עם רישיון של משרד התמ"ת (כל חברות הניקיון מחויבות לעבוד עם רישיון זה).בתחום ניקיון לאחר שיפוץ אנו רואים הרבה פעמים מקרים בהם חברות ללא רישיון וללא פיקוח עובדות כרגיל,לפעמים אף בטענה כי הם אכן מחזיקים ברישיונות.בכדי למזער את הסיכונים שלכם בקשו לראות את רישיון הקבלן של החברה-כפי שהייתם מבקשים מהקבלן בנייה/שיפוצים שלכם,זה יכול לחסוך לכם בכסף ובעוגמת נפש.

ניסיון החברה בניקיון לאחר שיפוץ

כמעט כל יום צצה לה חברה חדשה שמבטיחה לתת שירות ניקיון לאחר שיפוץ לדירות ולבתים.כמו בכל תחום יש עניין מאוד גדול לניסיון ולהבנה איך מנקים חלקים מסוימים בבית,עם איזה חומרים ומאיזה חומרים יש להמנע או להשתמש בזהירות רבה.שאלו את החברה כמה שנים היא אכן פעילה בתחום והאם יש לה המלצות לניקיונות שעשה בעבר.לניסיון החברה יש השפעה ישירה על התוצאה הסופית ושביעות הרצון שלכם-חברת ניקיון שפעלה במשך שנים וצברה ניסיון רב בניקיון דירות ובתים תדע לתת את המענה הראוי והנכון ביותר.

ציוד של חברת ניקיון לאחר שיפוץ

חברת ניקיון לאחר שיפוץ צריכה להצטייד במספר כלים חשובים לעבודתה:שואב אבק תעשייתי-בכדי להסיר את שכבת האבק הראשונית,נסורת מארונות ומעבודות נגרות וגבס וכמובן יכולת לשאוב את פנים מסילות החלונות.

כמו כן רצוי שלכל חברת ניקיון שמגיעה לניקיון דירה לאחר שיפוץ יהיה מקרצף רצפה מקצועי-לא להתבלבל פה עם פוליש (פוליש הינו מכשיר אשר "מגרד" את השכבה הראשונית של האריח וביחד עם פעולות נוספות מפיק תוצאה של חידוש האריח-מדובר בעיקר בדירות עם אריחים ישנים ולא אריחי גרניט פורצלן כפי שנהוג לרצף כיום).ההשואה הכי טובה למכונת קרצוף היא מטטא כביש-למעשה על המכונה מולבש ראש מטטא שבו זמנית מסתובב ומתיז מים וסבון.

פעולה זו גורמת לניקיון השכבה העליונה של האריח שהיה ספוג בלכלוך,אבק,שאריות של רובה.אם יצא לכם בעבר לראות שכבת רובה על רצפה בוודאי שמתם לב שכל המשטח נראה מולבן יותר-מעין "ערפל".ללא שימוש במכונה יכול לקחת סדר גודל של בין 20-30 שטיפות להוריד את השכבה הזו וגם לעיתים אם לא דואגים להסירה בזמן היא פשוט תשאר שם.

גרניק לחץ מים גבוה-לא כל חברת ניקיון לאחר שיפוץ מחזיקה במכשיר זה,אבל אנחנו כן.המחשבה מאחורי המכשיר הזה הוא ניקיון בלחץ מים גבוה-בעיקר באיזור המרפסת,זכוכיות המעקה,חלונות,רשתות ותריסים שעוברים ניקיון בלחץ מים בשילוב עם סבון.למעשה אפשר לנקות כל משטח גם בלי לחץ המים אך בשימוש בגרניק אנו מקבלים תוצאה נקייה בהרבה יותר מניקוי ידני.

חומרי ניקיון-כמובן שכל חומרי הניקיון מסופקים ע"י חברת הניקיון לאחר שיפוץ-אתם לא צריכים לדאוג לדבר…דאגו לציין האם יש לכם פרקט שכבר מותקן בבית,האם תזדקקו לחומר חזק כמו חומצה להסרת בטון או כתמי צבע קשים.(לא לפחד מחומצה-בשימוש נכון היא עושה פלאים ולא פוגעת בשום דבר).כמובן שאת כל השימוש בחומצה עושים בתיאום מראש מולכם ובאישורכם בלבד.

זמן עבודה לניקיון דירה אחרי שיפוץ

זמן ניקיון דירה לאחר שיפוץ תלוי בעיקר בגודל הדירה וכמובן בגדול השיפוץ-אם הקבלן עבד בצורה נקייה ומסודרת יקח לנקות אותה פחות זמן,זו מתמטיקה פשוטה.בדרך כלל ניקיון דירת 5 חדרים יכולה לקחת גם כ-12 שעות (תלוי בכמות העובדים ובמיומנות שלהם).בכל אופן אנחנו לא עוזבים את הבית עד שאתם לא מרוצים מהניקיון וזה הדבר הכי חשוב שתקחו מפה…

ניקיון לאחר שיפוץ-לפני ואחרי

בנאר כותרת

לפני

אחרי

אחרי שנים של מחשבות,תכנונים,קשיים ובעיות רבות בדרך סוף סוף סיימתם לבנות את בית חלומותיכם.

בתקופה הארוכה הזאת השקעתם את מירב זמנכם וכספכם כדי להיות הכי מרוצים מהתוצאה הסופית.

ניקיון וילות ובתים פרטיים מהווה בהחלט את החותמת האחרונה במסע הארוך שלכם לקראת המעבר,הוא ללא ספק מהווה גם את הרגע שאחריו אתם יכולים לקחת לעצמכם איזה רגיעה קטנה ונשימה אחרי שהייתם עסוקים במשך זמן רב כל כך.

מה חשוב בניקיון וילה?

ניקיון וילות דורש כוח אדם מיומן ששם דגש על מקצועיות בראש ובראשונה וכמובן ציוד מקצועי ורציני שיש לחברות ניקיון המתמחות בתחום.ציוד כמו שואבים תעשייתים,שואבי מים,מרצף רצפה,גרניק לחץ מים גבוה ועוד.. חשוב מאוד לוודא שחברת הניקיון מגיעה אליכם עם כל הציוד הנדרש וכי אכן מדובר בכלים תעשייתים שיודעים להגיע לתוצאת הניקיון הרצויה.

ניקיון וילות לאחר שיפוץ דורש גם ניהול נכון של כוח האדם בשטח,לכן בכל פרויקט ניקיון שלנו מגיע ביחד עם העובדים מפקח שדואג להנחות את העובדים בשטח לגבי העבודה,לחלק אותם לאיזורים ולהתנהל מולכם בכדל דרישה שתעלה על דעתכם.

איך מתכננים את הניקיון בצורה נכונה?

בכדי לקבל את תוצאת הניקיון הטובה ביותר יש צורך בתיאום ציפיות ראשוני מולכם,הלקוח.כבר בפגישה הראשונית/שיחת הטלפון אנו שואלים שאלות מנחות לגבי הדגשים אשר חשובים לכם,כמובן שביום הניקיון עצמו אנחנו עוברים ביחד אתכם לסיור נוסף לפני תחילת העבודה ובו מדברים על חידודים ודגשים נוספים (בעיקר בכדי לתזכר,אך לפעמים מתווספים דברים מהפגישה האחרונה).

ברוב המקרים אנו מתחילים את העבודה בשאיבת אבק יסודית מכל החללים בבית,כולל ארונות וזאת בכדי להתחיל מ"דף נקי" 

שאר הניקיון מתבצע מהקומה העליונה ביותר כלפי מטה בכדי לשמור על חלוקת איזורים נקיים.

חשוב לציין שכל וילה/בית פרטי שונה מקודמו לכן לכל אחד יהיה תכנון עבודה אחר והנחיות אחרות שנקבל מכם.

ניקיון וילה-כמה זמן זה לוקח?

זמן הוא כמובן פקטור יחסי,

יחסי לגודל השטח הדורש ניקיון,מורכבות החלל,גודל וכמות הפתחים,כמות חדרי רחצה,מרפסות ועוד..

ברוב המקרים בוילה סטנדרטית של 2 קומות (כ-220 מ"ר) העבודה נפרסת על 2 ימי עבודה,בו לרוב אנו מספיקים את החלק העיקרי כבר ביום הראשון ולמחרת מגיעים ל"פינישים" וסגירה סופית של הניקיון.

בסיום העבודה אנחנו עוברים ביחד אתכם על התוצאה הסופית ומתקנים דברים במידה ואינכם מרוצים מניקיון איזור כלשהו בבית.

הכי חשוב לנו שתצאו מרוצים ורגועים לקראת ההובלה.

 

שאלות ותשובות

בנאר כותרת

נתחיל את עבודת הניקיון בשאיבה יסודית של כל הבית ע"י שואב תעשייתי.שאיבת הרצפה וארונות החלק הזה נעשה בכדי להעלים את שכבת האבק המסיבי בבית ולהתחיל את הניקיון מ"דף נקי". 

עכשיו מתחילה המסיבה… ניקיון החלונות בבית מתחלק למספר שלבים:בשלב הראשון צוות הניקיון המקצועי שלנו דואג לפרק את החלונות מהמקום.בשלב השני החלונות עוברים ניקיון יסודי וייבוש מלא,במהלך הייבוש אנו שואבים ומנקים את המסילות משאריות אבק ולכלוך קשה.בשלב האחרון אנו מחזירים את החלונות למקומם לאחר שעברו הברקה עם חומר חלונות.

כל דירה וכל בית שונה ונפרד ממשנהו,לכן זו שאלה שלמעשה צריכה לבוא אחרי הבנה בסיסית לגבי גודל השטח שאותו צריך לנקות.כמובן גם שנזדקק לעוד פרטים כמו:כמות הלכלוך שישנה בבית-האם יש כתמים מאסיביים של בטון? האם יש שאריות רבות של צבע? בשיחת טלפון איתנו אפשר להגיע לכל המסקנות הללו.

בכל אופן חשוב לציין כי לכל ניקיון דירה המספר המינימלי של אנשי צוות שיגיעו הינו 2 עובדי צוות ומפקח.

לכל ניקיון לאחר שיפוץ ויהיה גם הקטן ביותר מגיע מפקח עבודה מטעמינו.המפקח דואג להתנהלות העבודה,לסדר ולארגון בשטח.כל זאת על מנת לתת לכם את הביטחון להיות בטוחים שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

ניקיון חדרים רטובים,כלומר אמבטיות ושירותים נעשה בכמה פעולות בסיסיות.

ראשית אנו דואגים לעבור בצורה יסודית על הקרמיקות,הרצפות עם סבון ומים בצורה יסודית.לאחר מכן עוברים על כל הסניטריה:ברזים אסלות,כיורים ומראות.

לאחר ייבוש מלא של כל האיזור אנו בודקים האם עדיין יש כתמי בטון/רובה.במידה וישנם עדיין כתמים אנו דואגים לנקות אותם באמצעות חומרים אקולוגיים שלא פוגעים באריחים.

ניקיון החדרים הרטובים יכול לחזור על עצמו מספר פעמים עד שהתוצאה המתקבלת משביעה את רצונינו (וכמובן את רצונכם)

ככלל,העדיפות שהבית לא יהיה מרוהט כלל למעט ארונות מטבח וארונות בחדרים.

במידה והארונות יהיו ריקים לגמריי אנו דואגים לנקות אותם באמצעות שאיבת האבק והנסורת (מעבודות ההרכבה).

כמו כן אנו ממשיכים לנקות אותם בצורה יסודית עם סבון ומים תוך שימוש מועט במים בעדי לא לפגוע בשום דבר.

ככלל,העדיפות שהבית לא יהיה מרוהט כלל למעט ארונות מטבח וארונות בחדרים.

במידה והארונות יהיו ריקים לגמריי אנו דואגים לנקות אותם באמצעות שאיבת האבק והנסורת (מעבודות ההרכבה).

כמו כן אנו ממשיכים לנקות אותם בצורה יסודית עם סבון ומים תוך שימוש מועט במים בעדי לא לפגוע בשום דבר.

עבודות ניקיון לאחר שיפוץ יכולות לקחת זמן,זה תלוי כמובן בגודל הדירה ובכמות העובדים שמגיעים לניקיון עצמו.אנו עושים את מירב המאמצים לסיים את הניקיון באותו יום עבודה,אלא אם מדובר בדירה גדולה מהרגיל כמו וילה או פנטהאוס.הרצון הוא תמיד לסיים באותו היום בכדי לתת לכם את השקט והרוגע להתפנות לדברים אחרים כמו ההובלה והאבזור הסופי של הבית.

ניקיון דירת 5 חדרים לרוב מתחילה ומסתיימת באותו היום ויכולה לקחת גם כ-10 שעות.הכל תלוי שוב בגודל השיפוץ ובמיומנות העובדים.

כל החומרים שלנו מסופקים ע"י סנו ואנו עובדים רק עם חומרים אלו שנחשבים לחומרים אקולוגיים בכל מה שנוגע לניקיון לאחר שיפוץ.

אנו עובדים עם סנו בכדי לתת לכם את הטוב ביותר.

לפני שהזמנתם אותנו לניקיון לאחר שיפוץ דאגו שהבית יהיה:

א.ריק לגמריי מתכולה-למעט מטבח,ארונות,פרקטים.

ב.לא מתוכנן שום קבל אחר לאותו היום.לא מעט פעמים אנו נתקלים בסיטואציה שבה אנו צריכים לתמרן את עבודת הניקיון בין התקנות או עבודות נוספות של קבלנים בדירה.תעשו לעצמכם סדר ותעדיפו לא לקבוע עם שום קבלן אחר לאותו יום-כך כולם יהיו מרוצים.

ג.דאגו לפנות דברים חשובים כמו שלטי מזגנים,ברגים מיוחדים,כל דבר אחר שיכול להעלם או "להזרק" חלילה במהלך הניקיון עצמו.

זו שאלה די קשה כי היא תלויה למעשה מלבד בגודל הבית גם בגודל השיפוץ אשר נעשה בו.אנו דואגים לשלוח הצעת מחיר אטרקטיבית מיד לאחר שיחת ייעוץ ראשונית.

מוזמנים להתקשר ולהתייעץ תמיד בשיחה או בוואצאפ- 0544351533

סרטון ניקיון לאחר שיפוץ

בנאר כותרת

היתרונות של נפטון

בנאר כותרת

בפיקוח משרד התמ”ת

חברת נפטון מפוקחת ע"י
משרד התמ"ת ומחזיקה
ברישיונות ניקיון וכוח אדם

זמינות למענה 24/7

אנו זמינים עבורכם לכל שאלה
ופתרון בעיה בזמן אמת

עובד/ת ניקיון קבועים

סינון קפדני לאיתור עובד
הניקיון הקבוע המותאם במיוחד לצרכים שלכם

חילוף עובד/ת בעת הצורך

מאגרי עשרות עובדים קיימים
לשעת חילוף-לא תישארו שוב
בלי מנקה

מזמינים אתכם להיפגש איתנו
בנאר כותרת
בפגישה נוכל לתת לכם את המענה המקצועי ביותר, לאחר הכרות עם המקום והעבודה בשטח.
נוכל לבחון את הבעיות הקיימות אצלכם במערך הניקיון ולהציע את הפתרון שאנחנו מאמינים לנכון
יחד אנו בונים תכנית עבודה, בכדי שאתם תוכלו להיות בראש שקט