1.תשלום לעובד
עובדי ניקיון ע"פ הגדרות משרד התמ"ת זכאים לתנאי הפרשות מוגברים שלעיתים אף משרדי רו"ח רבים לא מודעים אליהם,כחלק משכירתה של חברת ניקיון אתם תהיו בטוחים ומוגנים מפני תביעות הקשורות לשכר העובד ותנאי העסקתו.
חברות ניקיון עובדות באישור משרד התמ"ת ובפיקוחו ומגישות לו מעת לעת דוחות עבור אותן הפרשות סוציאליות. תוכלו לקרוא עוד בהרחבה על זכויות העובדים המורחבות פה
אם אתם בעצמכם לא סגורים האם החברה מפרשיה לעובד את כל הכספים לפי תנאי ההעסקה להם הם מחויבים ע"פ החוק,תמיד תוכלו לבקש מהם לראות את התלוש של העובד,או לפנות לרו"ח של החברה בכדי לברר שאתם מכוסים.
2.היעדר יחסי עובד-מעביד
בתור מעסיקים אתם בוודאי יודעים שזה חלק ניכר בשיקול של האם לקחת מנקה פרטית או להעסיק חברת ניקיון.
חברת הניקיון למעשה אחראית על כל הקשור בעובד,בתלוש המשכורת שלו,ברווחתו ובמיוחד בימים בהם הוא נעדר מהעבודה ואתם זקוקים לחילוף.
חברת הניקיון תדאג לספק לכם חילוף לימים בהם נבצר מהעובד הקבוע שלכם להגיע לעבודה,כך ימנע מצב בו המשרד שלכם נשאר מלוכלך.
היעדר יחסי עובד מעביד, תורמים לכם, גם במצב של פיטורי עובד קבוע (אם העסקתם באופן פרטי) או מצב של תביעת עובד בגין תאונת עבודה או כל תביעה אחרת.
חברת הניקיון מכוסה בביטוח מיוחד המותאם עבור עובדים אלה.
באם תחליטו לרכוש ביטוח כזה תשלמו בעבורו לא מעט כסף,כך שבסופו של דבר,שכירת חברה חיצונית שתתמודד עם הבעייה תהייה עבורכם בחירה נכונה ניהולית וכלכלית.
3.מקצועיות
חברות ניקיון מתמודדות באופן יומיומי עם חומרי ניקיון,סידור עבודה,שיטת פעולה והבנה רחבה של כל מה שקשור בניקיון המשרדים שלכם.
הם מבינים דברים שיכול להיות אתם לא רואים כרגע-כמו תחזוקה נכונה של רצפה,שימוש בחומרים מואמים עבור ניקיון ריהוט מעץ,שימוש במלבין או חומצה מסוג כלשהו עבור ניקוי אגרסיבי יותר,ועוד..
באם תחליטו לקחת חברה חיצונית,תוכלו להיות בטוחים שכל תקלה/פגיעה שנעשית באמצעות שימוש בחומר בצורה לא נכונה תספוג החברה שלכם ולא אתם.
3.הזדכות עבור השירותים-מע"מ ומס הכנסה
שירותי ניקיון למשרד נחשבים כהוצאה מוכרת ותוכלו להזדכות בעבורם,אם כי באופן חלקי,אך שוב לא תוכלו לעשות זאת באם תחליטו להעסיק עובד פרטי.
4.כל ההזמנות למשרד תחת קורת גג אחת
רוב חברות הניקיון מספקות גם ציוד משרדי וחומרי ניקיון.
בכך אתם תוכלו לחסוך זמן בהתעסקות עם ספק נוסף,וכמובן כלקוחות החברה לקבל גם הנחה נוספות בעבור ההזמנות שתעשו מהם.
התעסקות עם ספק אחד גורמת להתייעלות אדירה,הן בחשבוניות ובהתעסקות עם העברה בנקאית/צ'ק והן בפן של הסדר והארגון מול הספקים.
5.החלטתם לשפץ
במידה ותחליטו לשפץ,תזדקקו לניקיון לאחר שיפוץ,ניקיון כזה מוערך בסדר גודל של 2000-4000 ש"ח תלוי בגודל החלל שעבר שיפוץ.
באם יש לכם כבר חברת ניקיון היא תוכל להוסיף שעות עבודה לאותו עובד/ת המוצבים במשרדכם ולחסוך לכם את העלות בעבור תשלום לניקיון לאחר שיפוץ (אם אתם מעסיקים באופן ישיר).
כמו כן אם תחליטו לערוך מבצע ניקיון פסח לדוגמא ותזדקקו לתגבור של עובדי ניקיון,חברת הניקיון תוכל גם כן לעזור לכם בזאת.
אנו מזמינים אתכם לקבל את הייעוץ המתאים במיוחד עבורכם,עבור העסק/הארגון אליו אתם משתייכים.