חברת ניקיון משרדים בחיפה

למי מתאים שירותי ניקיון משרדים בחיפה?

1

מחברות ניהול / בעלי מבנים

מחפשים חברת ניקיון בחיפה אשר תהפוך את כל התנהלות הניקיון במשרד שלכם לפשוט יותר?
הגעתם אך המקום הנכון.
חברת נפטון נותנת מענה לניקיון משרדים באיזור חיפה וסביבתה.למעשה זה האיזור העיקרי לו אנו נותנים שירות.כך שככל הנראה תקבלו את השירות הטוב ביותר!

2

חברות וארגונים באיזור חיפה

חברות רבות בוחרות לייעל את מהלך הניקיון הארגון שלהם בסניפי הצפון ובכך להעסיק חברת ניקיון בחיפה.
אנו דואגים למתן מענה מיידי לכל בקשה הקשורה לניקיון וכמובן להעמיד לרשותכם מחליפ/ה ראויים בשעת הצורך בו העובד הקבוע נבצר מלהגיע למשרדכם.

3

ניקיון מפעלים ומוסדות באיזור חיפה

בין אם מדובר בסניף הדגל שלכם או באחד מני רבים,אנו נדאג תמיד לתת את השירות הטוב ביותר לניקיון המשרדים שלכם בחיפה.נדאג להעניק שירות ברמה גבוה תוך שמירה על מקצועיות וזכויות העובדים.

היתרונות של נפטון

בנאר כותרת

בפיקוח משרד התמ”ת

חברת נפטון מפוקחת ע"י
משרד התמ"ת ומחזיקה
ברישיונות ניקיון וכוח אדם

זמינות למענה 24/7

אנו זמינים עבורכם לכל שאלה
ופתרון בעיה בזמן אמת

עובד/ת ניקיון קבועים

סינון קפדני לאיתור עובד
הניקיון הקבוע המותאם במיוחד לצרכים שלכם

חילוף עובד/ת בעת הצורך

מאגרי עשרות עובדים קיימים
לשעת חילוף-לא תישארו שוב
בלי מנקה

חלוקת רובעי העיר חיפה
חברת ניקיון בחיפה

כמה מילים על חברת ניקיון בחיפה...

למה להעסיק את שירותיה של חברת ניקיון בחיפה?

חברת ניקיון תיתן לכם את המענה המקצועי ביותר הקשור לניקיון המשרדים שלכם.עדיף לבחור בחברה שכבר נותנת מענה לניקיון משרדים באיזור חיפה ואף יושבת באזור (למרות שלא תמיד הדבר הזה הכרחי).אם מדובר בעסק המכיל מספר רשתות או פרוש לסניפים,חברת הניקיון בחיפה תיתן מענה לארגון שלכם ברמה המקומית.

איזה דברים חשוב לבדוק לפני שמעסיקים חברת ניקיון בחיפה?

הדבר הראשוני והחשוב מכל הוא התקשורת הראשונית.בין אם בשיחה או בפגישה ראשונה המדד הראשון לבדיקת ההצלחה היא מידת ההתאמה בין כל הנפשות הפועלות,הרבה לפני שמדברים על מחירים מדובר בבני אדם ובתקשורתם עימם,לכן חשוב שיהיה לכם נוח ונעים לדבר עם האדם שיושב מולכם ומקשיב לצרכים שלכם.

כדי להצליח ולמצוא חברת ניקיון בחיפה אשר תדע לתת לכם את המענה המקצועי ביותר,אנו מציעים לבדוק קודם אודות החברה,לקבל עליה המלצות בעל פה וכמובן לחפש ביקורות בגוגל.כמו כן חשוב שלחברה יהיו את כל האישורים הנדרשים ע"י משרד התמת וכלל הארגונים לטובת הפעלת חברת הניקיון שלהם.תוכלו לקרוא באופן מעמיק יותר במאמר הבא איך לבחור חברת ניקיון.

 

מה ההבדל בין העסקת עובדת ניקיון פרטית לבין העסקת חברת ניקיון בחיפה?

ההבדל המהותי על רגל אחת קשור בניהול זמנים,האם יש לכם עובד אשר פקידו להיות אחראי על עובדי הניקיון או שמא מדובר בעוד "משימה" שנתתם לו לפענח לבד?מציאת עובדי ניקיון היא מיומנות ששומרה לרוב לחברות הניקיון,מאחר ויש להם מאגרי עובדים והם מתנהלים עם עובדים אלו על בסיס יומי.מה גם ששתי בשתי האפשריות תקבלו סביר להניח את אותה תוצאה,אך בהעסקת חברת ניקיון תקבלו ראש שקט יותר.בכל מקרה היינו ממליצים לעשות הסברה במשרד מעת לעת בכל הקשור לשמירה על סביבת עבודה נעימה.הנה 10 טיפים לשמירה על ניקיון המשרד.

חברת הניקיון בחיפה תדע לתת לכם מענה במקרה של העדרות עובד,מכל סיבה שהיא,תדאג לתדרך את אותו עובד לגבי העבודה בשוטף,חברת הניקיון תדאג גם לתדרך את החילופים אשר מגיעים ליום ההחלפה עצמו וכך לא תמצאו את עצמכם רודפים אחרי העובד במשך כל המשמרת.